søndag den 14. august 2011

Hæklerier!!!!! Og Elsebeth Gynther bog til salg!

Jeg hækler stadig derudaf, måske det ender med, at jeg mestrer det til fulde!!! Det ville da ikke være så tosset!! I får lige lov til at se hvad jeg har lavet :)


Hårspænder med små blomster og lakerede træperler! Samt en STOOOR blomst monteret på elastik!! :) Er de ikke meget søde?


 Og så er der også lige denne her hårelastik, med en mellemstor blomst!! :) Jeg er faktisk nået så langt, at jeg ikke sidder og bander hvert andet øjeblik, når jeg hækler! Det er da store sager!!!! Jeg er startet på et par hæklede benvarmere til Naja idag! Er MEGET spændt på resultatet :)

Jeg var et smut forbi min far forleden og så fandt jeg da lige Elsebeth Gynthers børnetøjsbog, i hans gemmer! Og nej, det er altså ikke min far der syr børnetøj!!!! Den har været min kære farmors. Nu er det så bare lige sådan, at jeg selv købte bogen for 3 mdr siden, typisk ik??? Jeg sætter den derfor tilsalg for 130 kr plus porto, sig til hvis du er interesseret. (Det er min NYE udg. jeg sælger).

11 kommentarer:

  1. Hvor er du god!!! Tror aldrig jeg kommer til at lære det :o(. Min mor har forsøgt at lære mig det flere gange og har også forsøgt efter bog...men tålmodighed, tålmodighed, tålmodighed.... :o(

    SvarSlet
  2. TAAAK! :) Ja det kræver MEGEN tålmodighed at lære de mærkværdige masker og ikke mindst at tyde en opskrift!!! Men jeg er stædig som et æsel, så nu kan jeg da hækle lidt!! Og det er faktisk ikke så svært når man ENDELIG fatter maskerne! Og der er jo uanede muligheder og mønstre, det er sååååå skønt!

    SvarSlet
  3. Sjovt, jeg er også gået igang med at lære hæklekunsten. Blev meget inspireret efter blog-picnicen i lørdags(plus alt det man ser på div blogs), så nu skal det være. Min mor forsøgte at lære mig det i efteråret, men uden det store held. Har hendes gamle håndarbejdesbog liggende, så nu er det den der prøver at lærer mig det. Jeg er dog overhovedet ikke så langt som dig.-)

    SvarSlet
  4. HAPS den bog er til mig :)
    --------------------------
    ...og må da nok lige sige at jeg er temmelig imponeret over hækle-kunsten! Hold op hvor du da bare kan :)

    SvarSlet
  5. Øv jeg var for langsom, den bog ville jeg ellers gerne købe:-)
    Skønne skønne hårdimser, du er da ret ferm til det der hækleri:-)

    SvarSlet
  6. Stine: Lige pludselig går det hurtigt! Jeg troede seriøst ikke, at jeg nogensinde ville fatte det!!! Det er rigtig sjovt og hyggeligt når den sidder der! Hæklekunsten altså :)

    Libbie: Super!!! Skal jeg tage den med til blogtræf eller kan du ikke vente så længe? ;) Og tusind tak for dine rosende ord (*smiler STORT*).

    Mette: Tusind tak :) Håber du finder bogen et andet sted! Den er nu altså hyggelig!!

    SvarSlet
  7. Jette gider du tage den med? Jeg må nok indse at jeg alligevel ikke når at få syet noget fra den inden :)
    Lige nu har jeg bare overhovedet ikke en skid styr på hvad du mere tager med til mig....var der noget med noget stof også????
    Silly me.
    Nu kører jeg ned efter pizza har en drønende hovedpine, så må man godt ikke.....(?)
    Knus

    SvarSlet
  8. Åh nej din stakkel!! Jo DET må man helt sikkert, take away er en god opfindelse!

    Du ville også gerne ha' junior sengesættet med huse og skibe og noget af det orange/brun blomstrede dynebetræk! ;) Og selvfølgelig vil jeg da tage det med! :)

    SvarSlet
  9. Hvor har du forresten fundet opskriften på blomsterne? Tror jeg er ved at være der, hvor jeg tør forsøge mig med andet en cirkel:-)

    SvarSlet
  10. Jeg har lånt en ordentlig stak hækle bøger på biblioteket og der er blomster opskrifter i dem allesammen :) På drops.dk er der RIGTIG mange gratis hækleopskrifter, der er også en på blomster! Den har jeg dog ikke afprøvet! :)

    SvarSlet
  11. Super, tak for svaret. Skal alligevel op i byen på mandag, så må vist et smut forbi biblioteket!!!

    SvarSlet