mandag den 8. august 2011

Lidt nyt til prinsessen!

Det går ikke så stærkt herhjemme, nu hvor den er helt gal med mit bækken igen, men lidt bli'r det da til! :) Jeg har syet en kjole til Naja i det fineste sommerstof fra Småfolk, krydret med lidt prikker!!! Den kan man da kun blive glad i låget af at kigge på!!


Sidst jeg var i genbrugsen fandt jeg en bunke konkylier til ingen penge og dem kunne jeg ikke stå for! Naja ELSKER alt hvad man kan finde på stranden og disse pragteksemplarer blev straks beundret med STOR glæde! Hun er MEGET forundret over, at man "kan høre havet" i konkylierne!!! :)

3 kommentarer:

  1. Hold op hvor er den fin!! Og Naja ser bare SKØN ud :)
    Er ked af at høre at du har mange smerter, er der da slet ingen der kan hjælpe dig???
    Knus

    SvarSlet
  2. Tak Libbie! :) :)

    Det er altså heller ikke spor sjovt med det bækken. Det er 3 mdr siden jeg kom galt afsted, så jeg synes jo det burde blive bedre nu.... men nej... Jeg går til fys hver uge, men det vil bare ikke te sig! Jeg fik sat bækkenet på plads igen i fredags!!! Det havde sat sig skævt igen igen, efter min påbegyndte "super" genoptræning!! Jeg skal til lægen på fredag og så kræver jeg at få en henvisning til en scanning! Ellers bli'r jeg tosset!!!! Jeg blev jo kun røntgenfotograferet den dag jeg lavede mit stunt og der kan de jo ikke se hvad der er sket med sener mm. Men jeg må nok indrømme, at jeg er ved at blive en smule utålmodig nu. Så jeg krydser fingre for, at jeg kan komme til scanning hurtigst muligt!!!!

    SvarSlet
  3. Super sød kjole, Naja har fået sig:-) Håber du modtager din pakke en af dagene(i dag måske:-)). Kom dog i tanke om, at jeg aldrig havde fået lagt kortet i til dig. Det lå fin på kreabordet her til morgen. Så en sød hilsen, det må du tænke dig til:-)

    SvarSlet