fredag den 8. juli 2011

Dagens fund!!!!

Tog en tur rundt i de lokale genbrugsbutikker idag, en noget våd oplevelse, men alligevel hyggeligt som altid! Jeg har været heldig idag, se engang!


2 stk dynebetræk
2 stk. dynebetræk

1 stk dynebetræ

1 stk dynebetræk, 1 stk pudebetræk

1 stk dynebetræk, 1 stk pudebetræk

1 stk dynebetræk, 1 stk pudebetræk

1 stk dynebetræk, 1 stk pudebetræk

1 stk pudebetræk

1 pudebetræk

1 stk dynebetræk, 1 stk pudebetræk

1 stk pudebetræk

Et fint håndklæde

2 stk brune lagner, perfekt til bagside på patchwork!

En stak Håndarbejde fra 70'erne INKL MØNSTERARK!

...og strygemærker

Masser af inspiration

...flere strygemærker til at brodere efter.

Bladene bor i denne fine mappe! Og mindsandten om der ikke var en helt ny Alfons Åberg bog til Naja!

En Pixibog fra da jeg var barn!!

Med de fineste illustrationer!

En vintage børnebog!

Prøv lige at se de FINE KJOLER!!!

SÅ SØDT!!

Et blåt tørklæde med kløver, som nyt!!

En fin rund dug med små sløjfer og en masse knapper!
 Som i nok kan se har jeg slæbt mig en pukkel til idag!!! Men sikke nogle herlige sager, synes selv jeg har været pænt heldig idag! Alle disse ting har jeg købt for under 200 kr. Og prikken over i'et var da jeg fandt en 50'er på vejen hjem!! Har i andre også haft en god dag? Selvom det har stået ned i stænger!!!!

6 kommentarer:

  1. Shit mand(!) Lucky you :)
    Hmm jeg har været selv med alle børn, en pige der R..keder sig, en dreng der gerne ville ud men det stod jo ned i stænger og en baby der vrøvlede fordi tand nr.2 allerede er brudt igennem (tand nr. 1 kom tirsdag)!!!
    Men jeg fandt Hama-perlerne frem og lavede popcorn så var der ro fra de store et stykke tid :)
    Nu skinner solen, alle døre står åbne, ungerne leger og jeg gør klar til sviger kommer og griller. Det skal nok blive en herlig aften!
    Knus

    SvarSlet
  2. Hihi ja det må være noget af en prøvelse at ha' alle tre rollinger med sådan et sted, hvor mor er meeeeeeeeeeget lang tid om at komme ud igen (hvis du er bare en smule som mig hi hi). Jeg er også lige hoppet et smut på altanen og mindsandten om ikke jeg begynder at kunne skimte solen igennem skyerne!!! Herligt! Lyder som om i får jer en rigtig hyggelig aften! God fornøjelse med grill og sviger!!! :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Oh my god!! Hvor fan... bor du? Det var da helt vildt :-) Er vild med det øverste dynebetræk (eller de - du skriver jo, at der er to!!) Sig til, hvis de skal klippes i - så bytter jeg gerne :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hi hi ja er det ikke vildt! Holbæk ;o) Det var rent held at jeg fik fingrene i de skønne stoffer. Jeg kiggede lige ind til de søde damer i genbrugsbiksen og straks fangede mit falkeblik en gennemsigtig skraldepose fyldt med retro! Jeg spurgte meget pænt om det måske var noget der kom ud i butikken idag... Så tog hun sækken og tømte den på sorteringsbordet, kiggede på mig og sagde: "Er du sikker på du vil købe det her??" "Øh JA!!" "Hvis ikke du var kommet, så havde jeg smidt det ud!!" "HVAD??!? Det må du da ikke!!!!!" Siger jeg så, en anelse for højt. Hun griner og ryster på hovedet og pakker pænt alle godterne til mig!! "Pyyyha jeg reddede dem" tænkte jeg for mig selv, vandrene med 2 store bæreposer mod stationen, smilende i øs regnvejr!!

    Kigger lige forbi og ser om der er noget der frister, vil gerne bytte.. ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor dejligt, at du skrev på min Give Away,så jeg kunne finde frem til din fine blog :o) Og hvor har du fundet nogle fede stoffer og fine sager her, synes efterhånden det er for sjældent, at man falder over så mange gode ting :o)

    SvarSlet
  6. Hej og velkommen til! :-)
    Ja det var super heldigt! Der er jo rift om de gode sager og så tror jeg at der er flere af de søde genbrugsdamer der tænker, at det gamle storblomstrede sengetøj er der da INGEN der vil ha - ud med det!!! :-O

    SvarSlet