mandag den 18. juli 2011

Sikke en dag!!!!

Der har været gang i den herhjemme idag. Naja har haft 3 af underboernes unger på besøg og der blev leget godt og grundigt. Jeg startede dagen med at færdiggøre en kjole til Naja, som jeg startede på i går. Den blev rigtig fin og hun har vimset rundt i den hele dagen!!
Den er syet i de skønneste retrostoffer!!! Og hun stillede velvilligt op til fotoshoot, as usual!! ;-)

Jeg er også igang med at få lavet et lille rum til mig selv og mit kreagrej aka kreakammeret. Småt men godt!! Jeg nærmer mig målet, har fået sat mit bord op og syet en fin dug til, at gemme alle de skrammer det har. Så nu er der både reoler og bord!!! Det er store sager!!


 Er det ikke en fin udsigt jeg har herinde i kreakammeret?!? Et af de kommende projekter er et gardin!!! Heldigvis er det mod øst, så det er kun morgensolen jeg bli'r stegt af! Det står også liiige et par andre projekter og venter. Er jeg den eneste der render rundt i projekter til op over ørerne??

Lige et close up af printet på min dug!

Jeg har også fået lagt tingene på plads i mine 2 nye reoler. Jeg var ved at blive sindssyg over mine ruller med gavepapir, der hele tiden lå i vejen eller rullede ned! AAARGH!!! Så jeg flækkede lige en gavepapirsholder sammen.
Den er syet i retrostof. Den øverste del (det gule) er lagt dobbelt og hanken er syet i kantbånd der ligeledes er lagt dobbelt! Den er lige til at hænge op på reolen, helt uden søm og skruer! Super!!!!

Jeg fik også lige bagt en dobbeltportion kanelsnegle, som vi spiste nede i gården med underboerne! Det faldt i god jord hos både voksne og børn! Så nu er jeg ved at være en anelse flad. Sikke en dag, elsker liv i lejligheden!

5 kommentarer:

  1. Sikke en produktiv dag!...dejligt med eget værelse, det kunne jeg også godt bruge. Jeg deler med manden og han mener at ALT skal på plads efter brug...hmmm, så det er ikke så meget jeg får syget nu, når de små er hjemme og jeg jeg kun har 15-20 minutter her og der...

    SvarSlet
  2. Hold da op! Sikke en energi :) Men nogen dage er bare bedre end andre(!) Nogen dage orker man ikke engang at hive ledningen ud af støvsugeren mens andre suser man rundt og når begge badeværelser imens man tænker "hold da op hvorfor har jeg udsat det så længe" :)

    Elsker dit kreakammer, der er orden i tingene! Det ku´ jeg lære noget af (ps: mit får I ikke at se) *griner højt*

    Og kjolen til søde Naja, er helt vild med de gule blomster!!! Men det var du vel ikke i tvivl om.

    Jeg fik også styr på en masse i går og kan næsten ikke overskue at blogge om hver én ting, så det må komme i små bidder :)

    Nu kan jeg høre at Emil har gang i posen med pladevat(!!! for f da) *griner* vi styrter til mødregruppe om 5 min. Hav en fantastisk dag søde.

    SvarSlet
  3. Hold da fest en masse du har lavet....
    Hi hi synes jeg kan kende stoffet ;-P
    Kh Michelle

    SvarSlet
  4. Wow, elsker den lille kjole, og hvor er den fin til hende! Og fedt med et krearum, det burde alle kvinder have...er også ret vild med din papiropbevaringsidé, ret smart tænkt :o)

    SvarSlet
  5. Pia: Ja det er SKØNT med mit eget rum til kreative projekter. Min kæreste er også stor fan af oprydning og orden i sagerne, så nu kan jeg bare lukke døren ind til rodet, og slippe for at se ham blive rastløs og få sved på panden hi hi!

    Libbie: Ja de dage er altså dejlige!! Og tro mig den der orden der lige pt hersker i kreakammeret, skal jeg nok snart få spoleret hihi!! Man kan ikke være kreativ uden at rode!!! Sådan er det bare! :-)Jeg havde godt (stærkt) på fornemmelsen, at du ville kunne li' de gule detaljer ;-) Jeg er også selv stor fan!! Jeg glæder mig til at se/høre hvad du har udrettet! Håber du nåede at fange Emil, for han fik lavet sig selv til en pladevats forårsrulle!!! God tur i mødregruppen!!

    Michelle: Ja det var ikke længe det fine stof fik lov at ligge!! :-) MÅTTE bare trylle det om til en sommerkjole!!!

    Leizy: TUSIND tak! Jeg er også SÅ glad for, at det endelig lykkedes mig at få lavet kreakammeret!!! Det har bare været et rum fyldt med flyttekasser og andet bras! Det er jo spild af plads! Jeg er også glad for min papiropbevaringspose, var så træt af at de HELE tiden lå i vejen!!!! :-) Og de kommer jo hurtigt til at stjæle en HEL hylde, men det skulle de ikke få lov til!!! ;-)

    SvarSlet