torsdag den 14. juli 2011

Har syet lidt nyt!

Det gode ved regnvejrsdage er, at man med ro i sjælen kan fordybe sig bag symaskinen! Jeg har fået syet lidt nyt til Naja og nogle hagesmække, der bli'r sat til salg på TS. Hvis du er interesseret kan du skrive til mig! Her kommer lige lidt billedspam af herlighederne! :-)

Buksedragt i det skønneste blomsterprint!

Sommerkjole i strækfrotté og jersy. Frottén er fra en H&M top jeg fandt i genbrugsen.

Hagesmæk i elefantfrotté med prikket kantbånd. Elefanter - JA TAK!!
Naja er ret pjattet med at lege fotomodel. Hun er en rigtig linselus!!!!

Dagens projekt er samling af to reoler til mit krearum. Jeg har indtil videre alle mine ting liggende på gulvet i værelset og på spisebordet! Det er et værre roderi, så nu håber jeg, der kan komme lidt orden i alle mine sager!!!!

3 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du har været :)
    Dine ting er rigtig fine, jeg må også prøve at sy noget til tøsen når hun kommer hjem. Hun vil elske det :)
    Glæder mig til billed-spam af dit krearum ;)

    SvarSlet
  2. Og wauw en header du har fået dig, jeg kan simpelthen ikke finde ud af det :(

    SvarSlet
  3. Tak :D Nu er reolerne samlet, men det er lidt som om at jeg har ALT for meget halløj der skal ha en plads!!! Jeg har også et bjerg af bøger!! AAARGH overvejer at smide nogle af dem i kælderen, så de kan komme med på kræmmermarked engang i løbet af sommeren!! Tror hellere vi må kalde det et kreaKAMMER, det er lejlighedens mindste rum, så lille at det ikke engang tæller som et værelse i lejekontrakten (griner), men hvad der er vægge og en dør, så man kan lukke ind til rodet!!!! God ting!!!

    Headeren har jeg lavet i http://www.picnik.com/, det er bare et billede af noget af mit retrostof! Jeg har beskåret billedet så det fik den rigtige facon og så smækket noget tekst ovenpå! Det er faktisk ikke så svært ;o) Brugte kun to forsøg da jeg skulle lægge det på bloggen! Første gangt glemet jeg at afkrydse "tilpas til hele sider" og så skal jeg da lige love for at jeg fik en GIGANT header på!!! Ups! :-)

    SvarSlet