fredag den 15. juli 2011

Sommersæt!

Har syet et dejligt luftigt sommersæt til Naja, perfekt til at lege i!!! Som i jo nok kan se på billedet ;-)


Jeg rydder stadig op og på plads i kreakammeret!! Det går ikke så stærkt idag, min nakke driller!! Det er hvad man får ud af at samle to reoler alene! (jeg bli'r aldrig klogere). Meeen det ernu også meget hyggeligt at tage det i et stille og roligt tempo!

Jeg var så heldig at få fingrene i dette skønne babysengesæt forleden, på en af mine utallige genbrugsudflugter! Overvejer at sætte det til salg...
Er  det ikke skønt? Fine Dannebrogsflag på skibene, ærgeligt jeg ikke har en baby der kunne putte i så skønt et sæt!!!

Bli'r også liiiige nød til at vise jer denne dug. Nogen gange er man bare heldig!!
Så skal i nok slippe for mere billedspam idag!! ;-)

6 kommentarer:

  1. Er helt vild med sengesættet..har haft det før,men har brugt det til børnetøj :-)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  2. Hej Michelle!

    Det er altså også super fint!! :-)

    SvarSlet
  3. Kære Jette
    Det er da super fint det sæt, hvad skal det koste, kunne bli´ til nogen fine bukser til Emil :)
    ...og hold da op hvor Naja nyder at være model hva´(!) herligt

    SvarSlet
  4. Ja hun er altid klar på kamerasjov, selv kl 7 imorges med morgenhår!!!! ;-)

    Jeg havde tænkt mig noget i retningen af 150 kr, men jeg er også klar på at bytte til andre retrostoffer! Jeg kan altid bruge lidt forskelligt guf til mine patchworkprojekter!! :-)

    Og det kunne helt sikkert blive til fine bukser (og der er jo stof til mere end et par bukser) til Emil, det er rigtig dejlig blødt!!!

    SvarSlet
  5. Kære Jette, jeg vil gerne købe det, men vil også gerne bytte (dyt-dyt-skal-vi-byt???) *ku ikke lige lade være" :)

    Jeg har lige fået total meget stof ind af døren, så skal nok lige få taget billeder, måske der er noget du kan bruge???

    SvarSlet
  6. Det lyder bare helt PERFEKT!!!! Og hvor lækkert er det lige, sådan at få kæmpe mængder af stof ind ad døren!!!!! Glæder mig til at se hvad du har fået!! :-)

    SvarSlet