tirsdag den 12. juli 2011

Småfolk butikken i Holbæk!

Som lovet i går kommer her lidt lækkerier fra mit udsalgsraid i den SKØNNE Småfolk butik i Holbæk.
Jeg er helt vild med det her elefant print!!! -50% (100 kr)

Så MÅTTE simpelthen ha' den i denne farvekombi også! -50% (100 kr)

Kærlighed ved første blik! -50% (100 kr)

Det blev også til denne fine tanktop til MIG! -25% LOVE

Så havde de fået SKØNT retro papir fra danske Paperwear! 4 ark for 100 kr. Elsker det. Har et par projekter der ligger og venter, hvor det her skønne papir nok skal komme til sin ret!! ;-)

Nu vil jeg smutte over til symaskinen. Jeg er ved at sy en buksedragt til Naja. Det er et nyt mønster jeg har købt og er spændt på resultatet.   

4 kommentarer:

  1. Er da bare slet ikke det mindste misundelig :)
    Fede fede prints - elsker også elefanter!!

    SvarSlet
  2. Tænker lige hmm bor du i Holbæk???
    Hvis ja, hvad er der så for sjove/fede ting man skal se/opleve med børn her i sommer???

    SvarSlet
  3. Jep jeg bor i Holbæk! :-)

    Altså hittet hjemme hos os er HELT KLART Sommerland sj. Der ligger i Nykøbing sj. ca. 30 min. kørsel fra Holbæk. Det er en sikker vinder!!!

    Andelslandsbyen Nyvang plejer også at have forskellige aktiviteter for børn i sommerferien, men jeg er ikke helt opdateret på deres program! De har en hjemmeside!! Der er også hyggeligt at gå en tur med en madkurv!

    Skal nok holde dig opdateret hvis der bli'r slået et eller andet specielt op i lokalsprøjten!! ;o)

    SvarSlet
  4. Der er også løbende børnekoncerter i byen hele sommeren!!

    http://www.sidesporet.dk/dlb/

    SvarSlet