mandag den 11. juli 2011

Kan man få for mange tørklæder???

Så gjorde jeg det igen!! Kunne simpelthen i stå for de her lækre sager jeg "tilfældigt" støtte på inde i genbrugsen. Og kan man få for mange tørklæder??????











Ja det blev jo så også til lidt andet end tørklæder. 1 Bogkasse jeg nok skal få rigtig fin og en skøn prikket sukkerskål!

Er de ikke fede tørklæderne. Dem med de SMUKKE kanter (hæklede eller er det mon kniplinger???) googlede jeg lige. Der står Yikanmis på dem. Det viser sig at de er fra Tyrkiet, lavet i 70'erne og 80'erne. De blir solgt på e-bay og Etsy til omkring 14 Dollars. Jeg fik hele molevitten inkl bogkasse og sukkerskål for 80 kr..... Det er DEJLIGT at bo på landet!!!

Jeg gik lidt shop-amok idag, Der er udsalg i Småfolk butikken og det KAN jeg SIMPELTHEN ikke stå for! ELSKER den butik!!!! Jeg lover at flashe the goodies senere.

4 kommentarer:

  1. Lækre, lækre sager!! Jeg har også mange tørklæder (trust me) *smiler* de kan altid peppe en kedelig trøje lidt op!
    Sagde du udsalg i Småfolk??? Åh vi skal til Holbæk her i sommer og besøge gode venner, jeg SKAL bare ned i butikken for det er lige stilen Emil kører :)
    Glæder mig til at se hvad du har fået fat i!

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt med en Holbæk tur!!!! Kan da godt forstå du skal et smut forbi butikken, den er SÅ SKØN!!!!! Og de har ALTID noget guf til en god pris!!!!!

    SvarSlet
  3. Skønne skønne tørklæder, dem kan man ALDRIG få for mange af;-) Og så er jeg helt vild med sukkerskålen, den er godt nok fin:-)

    SvarSlet
  4. Jeg skyndte mig også at hapse den!!! Den var det føste jeg så, da jeg kom ind i biksen. SÅ FIN!!

    SvarSlet