onsdag den 27. juli 2011

Jeg har fået en dejlig pakke!!! Elsker PAKKELEG, skal du være med?

Jeg var så heldig, at få muligheden for at være med i den herlige pakkeleg der huserer her i blogland! Vi har været i Varde på forlænget weekend og er der noget bedre end at komme hjem til en dejlig overraskelse i postkassen!! Nej, det tror jeg ikke der er! :-) Libbie har sendt de her skønne sager, kig engang!!
2 fine stykker stof (Libbie og jeg har begge en svaghed for elefanter ;-))!!! 3 søde Hama æbler, 2 armbånd, wellness cremer (skøøønt - det kan man ALDRIG få nok af!!!!), fine knapper og den smukkeste hæklede blomst og en oldemorfirkant. Jeg må altså virkelig lære det der hækleri!!!!!! Det er så fint!! Der var også en pakke Maoam til Naja (Libbie du er altså SÅ betænksom) den spottede Naja meget hurtigt!!! IIIIH SE MOR!!! DER ER OGSÅ NOGET TIL MIG!!!! HAPS!! Og hun havde jo ret, den var til hende!

Libbie din pakke bliver sendt afsted imorgen, når jeg har været til genoptræning (av av)!!! Den er næsten færdig! ;-)

Og så skal vi jo til det!!!!

Har du lyst til at være med i pakkelegen, skal du blot gøre sådan her:
De 2 første, der lægger en kommentar til dette indlæg, sender jeg en pakke til.
De sender en retur til mig, og laver et indlæg på deres blog, så legen kører videre . .


Uha det er spændende!!!!!!

9 kommentarer:

  1. Hejsa... ih jeg vil super gerne være med
    Kh Michelle

    http://cayakakadueogsmillavanillajordbris.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Dejligt!!! Så mangler vi bare lige én til ;-)

    Michelle send mig din adresse på min mail, så kommer der en pakke dumpende en af dagene!! :-D

    jetteg@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for at Naja var så hurtig :)
    Skønt at du blev glad for min gave!

    SvarSlet
  4. Kom hjem fra ferie til den FEDESTE pakke fra dig! Lucky me <3
    Jamen det stof du har sendt er da GULD værd!!
    Jeg laver indlæg snarest, får sgu da helt stress med en indbakke der er stoppet :)

    SvarSlet
  5. Dejligt at du ka' bruge pakken!!!! :-) Nu må du ikke gå helt ned med stress!!! Nyd din proppede indbakke! ;-) Det er nu ikke så ringe endda :)

    SvarSlet
  6. Hej Jette
    Jeg tror også gerne, jeg vil prøve lykken i den her pakkeleg:-)

    SvarSlet
  7. Jamen det er da fantastisk!!! :) Send mig din adresse på min mail, så sender jeg en gave afsted til dig!!

    jetteg@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hejsa.
    Hvor er den kjole du har lavet til din datter d. 18. bare fin..skønt stof.
    KH Mia

    SvarSlet